Kampania Szóste Paliwo
Pod tą nazwą prowadzona jest kampania społeczna mająca na celu edukację i promocję efektywności energetycznej budynków.
Organizatorem kampanii jest ROCKWOOL Polska. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi inwestorom indywidualnym na aspekty związane z oszczędnością energii w budynkach. Dotyczy to przede wszystkim kwestii ogrzewania, które jest odpowiedzialne za blisko 80% konsumpcji energii w budynkach jednorodzinnych.
Kampania 6 paliwo
Szóste paliwo to energia zaoszczędzona. Obok tradycyjnych surowców energetycznych takich jak ropa, gaz, węgiel oraz energia atomowa i odnawialne źródła energii, jest to energia najszybciej dostępna, a jednocześnie najczystsza.
Kampania 6 paliwo przedstawia nowe podejście do kwestii oszczędzania polegające na znalezieniu optimum pomiędzy wkładami inwestycyjnymi zmniejszającym energochłonność budynku a osiągniętymi korzyściami dzięki zastosowaniu tych rozwiązań.