Kampania Szóste Paliwo


Pod tą nazwą prowadzona jest kampania społeczna mająca na celu edukację i promocję efektywności energetycznej budynków. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi inwestorom indywidualnym na aspekty związane z oszczędnością energii w budynkach. Dotyczy to przede wszystkim kwestii ogrzewania, które jest odpowiedzialne za blisko 80% konsumpcji energii w budynkach jednorodzinnych.


Szóste paliwo to energia zaoszczędzona. Obok tradycyjnych surowców energetycznych takich jak ropa, gaz, węgiel oraz energia atomowa i odnawialne źródła energii, jest to energia najszybciej dostępna, a jednocześnie najczystsza. Kampania 6 paliwo przedstawia nowe podejście do kwestii oszczędzania polegające na znalezieniu optimum pomiędzy wkładami inwestycyjnymi zmniejszającym energochłonność budynku a osiągniętymi korzyściami dzięki zastosowaniu tych rozwiązań. Organizatorem kampanii jest ROCKWOOL Polska.


Raporty i publikacje

raport-okladka-fala-renowacji
polityka-energetyczna

Facebook